stephaniesliv

bloggrape

Kategori: Allmänt

Någon mer än mig som nån gång blivit bloggrapad? HAHAHA! Se inlägget nedan ;). Ändå lite gulligt må jag säga, höhö.

Ja, idag har vi iaf kört fram och tillbaka med saker till nya lägenheten, känns askalas att ha börjat flytta in! Det finns så mycket plats för allt ♥. Ikväll ska vi ut och in i dimman, två helger i rad nu, från 0-100, haha. De är så jag funkar. Ska väldigt kul faktiskt, va länge sen jag gjorde Norrtälje. Alldeles för länge sen.. Men man behöver inte göra Norrtälje så ofta, för de blir oftast samma sak, men de måste man ju uppleva ibland ;). Synd att det inte va Tiësto idag igen, hade ju varit grymt, fan vad bra det va alltså! Nu blir det att boka biljetter till Avicii! 

Hoppas att ni alla haft en bra jul. Jag bara njuter av plusgraderna och solskenet, behöver ingen snö :)


Näe, nu -in i dimman!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: