stephaniesliv

new .

Kategori: Allmänt

Jag har bytt design här på bloggen :) Fint va? Ni får uppdatera sidan om det inte syns.
Sitter här med vovve och inte gör någonting. Jag har två jobbdagar kvar och sen är jag typ arbetslös. Känns ju..motiverande. Måste hitta något. Det är nu kan kan släppa taget och hitta något nytt. Något som är perfekt för mig och som tar fram mina bästa sidor. Jag behöver det. Det kommer att öppna så många nya dörrar. It's just what i've been waiting for. Jag hoppas att jag kommer att ha mer tid till bloggen också. Jag vill dokumentera mina dagar och inspirera er. Vi får se, jag önskar att jag kunde satsa. Jag kan, men jag måste hitta viljan först. Först vill jag bara vara ledig och njuta av de sista sommardagarna, som iofs redan håller på att tyna bort..

Den här sommaren gick för fort, men nu måste jag fånga dagarna så att jag känner att allt inte går förgäves. 

Carpe diem


Kommentarer


Kommentera inlägget här: