stephaniesliv

new, fresh start .

Kategori: Allmänt

Heej mina vänner, ovänner och annat löst folk :D 


Nu.. nu kanske det blir lite uppdatering på kära bloggen trots allt. Jag har njutit till max av mina lediga dagar. Jag är visserligen fortfarande ledig, men nu måste jag anstränga mig för att göra karriär. Med andra ord är jag tillbaka till verkligheten igen. Känns skönt faktiskt (även fast jag känner mig så slapp).

Började nya veckan med ett spontanbesök hos frisören vilket resulterade i en snygg och fräsch höstkalufs. Känner mig riktigt nöjd och det var ingen mindre än Denise på Salongen som mjukade upp mitt hår med en keratinbehandling + klippning, tack! :) 

Efter frisörbesöket vart jag så sugen på att blogga själv... So here it goes. Försök nr.158.... hehe.





Har inga förebilder, men tänk er typ halmstrån...haha. Sån skillnad verkligen! Så kul :) Denna behandling har dessutom inga kemikalier, vilket känns viktigt för mig och min hälsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: