stephaniesliv

motivat-ion .

Kategori: Allmänt

Hello, 

Försöker få mig själv att bli mer motiverad. Den metod som verkar funka är att muta mig själv med att jag får glass om jag tar och städar lite.. Glassen är iofs sjukt god, så de finns få saker jag INTE skulle kunna göra för att få mig en bit, haha.

Dagen började rätt tidig med en körlektion. Det går verkligen framåt och jag fick bra med beröm. Så nu måste jag komma ikapp med teorin så att jag inte halkar efter. Snart blir det nog dags att boka halkbanan! :) 

Idag ska jag åka till min mormor och morfar i Dalarna. Det ska bli mysigt men kommer sakna att vara hemma på ett sätt. Det är nog för att jag är så bekväm.. Jag tar iaf med mig datorn så att jag kan söka lite jobb. Jobb, jobb, jobb....

Nä, nu måste jag byta musik (lyssnar på sorglig filmmusik, inte konstigt att man är låg) och sätta fart!
Hoppas att ni får en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: