stephaniesliv

den här jävla bloggen .

Kategori: Allmänt

Halloj! 

Fan vad trist det är att jag helt och hållet tappat suget för att blogga. Gick tillbaka i arkivet igår kväll och de va riktigt roligt att läsa allt som hände i mitt liv för ett år sen. Det är ju stört hur tiden bara rinner iväg.

Just nu sitter jag hemma i min soffa medan resten av min klass sitter några hundra meter bort i mitt klassrum. När jag vaknade imorse mådde jag riktigt illa och la lilla huvudet på kudden för att somna om. Nu mår jag dock bättre, men är lite grinig. Ska iväg och posta ett paket. Det är ju så underbart väder så man inte kan tro sina ögon. Ska försöka passa på och njuta lite av solstrålarna innan det blir mörkt igen. Blir ju mörkt så snabbt nu. 

Det känns faktiskt lite småtöntigt att sitta o skriva såhär om jag ska vara ärlig. Jag kanske får acceptera att jag vuxit ifrån det här med bloggandet helt enkelt. Men jag ska ge det ett försök hade jag tänkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: