stephaniesliv

mörrn mörrn!

Kategori: Allmänt

Guten dag! Eller hur det nu är. Jag tycker att FEL låt vann. Igår slog mitt hjärta i balkan (hahaha, not riktigt my style annars, balkan alltså) Men jag tyckte att Ukraina var bäst! Men man får ju inte alltid som man vill. Tycker att årets vinnare såg ut att vara hög på nåt roligt piller alternativt att hon hade någon bokstavskombination. Förmodligen både och.

Är hemkommen från Väsby och tänkte rensa lite i garderoben. Fick med mig en mysig tjocktröja från MQ, samt ett par sötasöta skor från Tommy Hilfiger. Men nu får jag inte plats med mer kläder längre, det svämmar bokstavligen över! Så nu måste det ut lite saker. Kan eventuellt ställa av det hos mamma, för jag har sån otrolig ångest från att ta farväl till mina kläder, kan tänka mig att jag inte är ensam om det :) 


Tiden går så himla fort! Förstår inte var den tar vägen.. Den här bilden togs i oktober. Fatta, OKTOBER! Hade gått i skolan i nästan 2 månader och trodde aldrig att livet hade sett ut så som det gör idag. Rätt fräckt är det ändå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: