stephaniesliv

it just feels like...

Kategori: Allmänt

Like I dont want to.

Det var länge sen jag skrev. Men jag har tappat inspiration till bloggen. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Idag känner jag mig sjukt nere. Jag känner att jag inte har samma ork och vilja längre. Det kanske blir så när man känner sig som en liten skit på jorden. Och det är konstigt, för jag lyfter alltid upp mig själv. Nu trycker jag bara ner mig själv för jag känner att det inte spelar någon roll. Jag har tappat motivationen i vardagen. Jag känner till exempel att jag inte har koll på det jag håller på med.

Det är få saker som får mig att le just nu. Men hellre något än ingenting alls. Jag hittar tillbaka, jag måste bara få njuta av det som får mig att må bra.

Hoppas ni mår bra :) Jag hade tänkt baka kärleksmumsar lite senare. Blev så inspirerad av Stinalee's blogg. Kanske blir ett litet inlägg senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: