stephaniesliv

hyperhyper .

Kategori: Allmänt

Hallå á la lediga dag. Jävligt skönt och då menar jag j ä v l i g t att kunna andas lite, uppskattas! Har dock suttit med lite jobb nu i en halvtimme. Effektivt må jag säga, känns bra. Har haft på mina glasögon hela tiden när jag varit hemma och jag måste säga att jag ser en klar skillnad (bokstavligt talat) kanske dags att besöka farbror optikern igen snart..? Fast orka gå runt med brillz jämt.. 

Har varit nere på stan (som var död)...röd dag i norrtan innebär att allt liv stannar upp förutom på flygfyren. Jag är helt seriös.. Har varit så hyper och shoppingsugen så ni anar inte. Men jag får istället sitta och tjura med min plånbok man kan tro det är hål i. Fyfan för att vara en fattig student. Fyfan för att min förmåga att spara pengar är lika omöjlig som att passa en cirkel i en liten fyrkant.. 

Ska ta en dusch nu iaf. En lång jävla dusch för att utnyttja de få förmåner man har här i livet -"gratis" vatten. Hallelujah. 


Drog på lite läppglans när jag bestämde mig för att ta lite egobilder. Dock var det inte bara läppglas jag drog på, utan sån där plumper..fyfan. AJ det sticks..

Kommentarer

  • LIENE säger:

    Tack så jätte mycket för att du tror på mig:D

    och tack för allt fint du skriver till mig. Blir rörd och smickrad.

    2010-05-14 | 11:04:20
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: