stephaniesliv

:)

Kategori: Allmänt

Hade en jättemysig valborg (du är verkligen underbar).

Just nu sitter jag, som jag gör varje lördagkväll, i Väsby. Har precis sett Avatar för 4e gången. Tog med mig den så mamma kunde få se den. Hon har nämligen inte hunnit se den på bio. Jaa, vad annars? Jag känner mig lite bakis från igår. Börjar bli lite trött igen efter min lite för långa power nap jag tog lite tidigare idag. Ska ju jobba imorgon, så jag måste försöka sova snart.

Har gosat med Nelson massor också. Han blir så himla glad när jag kommer hit. Och det blir jag också... Saknar honom varje dag men jag vet att han har det så bra här med mamma. Nu kan han hoppa upp i soffan själv. Han har även lyckats ta sig upp i mammas säng 1 gång. Han är en riktig warrior nu alltså, haha! xD Älskar min lilla prinskorv.

Kommentarer

  • Trollie säger:

    åhhh... Lilla buskorven... Saknar honom!

    2010-05-02 | 01:34:54

Kommentera inlägget här: