stephaniesliv

caught in a bad romance...

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag borde sitta och peppa inför praktiken imorgon. Jag vet att jag borde fylla mitt huvud med positiva tankar och säga "Nu kör vi". Det är 3 veckor kvar nu, och jag har sätter härmed igång den officiella nedräkningen. Jag vill bara att det ska bli någonting bra utav det här, för det har inte varit lätt nu den senaste tiden, alls. Jag vill ro iland det här och kunna vara stolt (som jag nämt tidigare), men jag vill samtidigt må bra och kunna stå för mina handlingar. Nu känner jag mig överkörd, utnyttjad och allmänt fail. Jag hatar att känna så, för jag var född till att driva företag och kunna bestämma själv -det här funkar inte riktigt för mig. Det här är säkert bra för vissa och jag säger inte att det här inte är är en bra erfarenhet för mig. Men det har definitivt bekräftat att det är jag som är min egna boss och har otroligt svårt att ha människor som bestämmer över mig. Jag kommer inte kunna starta eget direkt efter jag gått ur skolan om 1 år, men jag hoppas att jag en dag ska trivas i det jag gör, driver och lägger ner min själ i.  Ska försöka sova nu. Är tillbaka i Norrtälje och deppar i min soffa, haha. Fyfan vad jag degar ihop :/ Blä...godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: