stephaniesliv

vem är den skyldige?

Kategori: Allmänt

Har precis duttat på bus-servetten i nyllet, plattat håret samt haft på sån där lip-plumper på läpparna. Slänger även in en dagens outfit. Någon jag umgås med måste ha en dålig input på mig... Eller dålig(?) Att ta hand om sig själv är väl en bra egenskap. Kanske en av de bästa man kan ha. MEN, vem drömmer inte om tjockare hår? Jag är brun året runt och har redan perfekt stora läppar. Förstår ni var jag försöker komma? Damn, det här kanske är början till någonting destruktivt... vem vet, snart kanske jag är platinablond. O-M-G...
Sämst bild, men jag vill bara bevisa min smått läskiga teori. Leggings lindex, genomskinlig överdel dansk design, vit kofta GAP och bruna fårtofflor från någon hälsokosthandel
........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: