stephaniesliv

underbart :)

Kategori: Allmänt

Även fast sommaren kanske känns långt borta med all snö på marken så känner jag mig alldeles lycklig inombords av denna vackra, soliga dag. Snart är det vår på riktigt och sedan blomstrar det i varenda vrå ♥


Har precis avnjutit lite brunch här hemma. Chailatte, mannagrynsgröt och juice. Känns underbart med helg efter en rätt så tuff vecka i skolan. Det kändes att vara tillbaka i skolan efter att ha varit borta så länge. Men jag är jävligt stolt att ha pallat med båda tentorna samt redovisningen. Inte alls svårt, men det kan bero på att min motivation kommit tillbaka. Känns otroligt bra! Kanske är det dehär vackra senvinterdagarna som fått mig att se att framtiden är det som spelar roll, inte det förflutna. Jag har fått ta smällen i efterhand att jag flyttat hemifrån, sagt upp mig från jobbet och avslutat ett förhållande på väldigt kort tid, för att sedan säga upp lägenheten och placera vovven hos mamma. Jag är done med ångest och allt vad det innebär. Jag har fått ha min period där jag fått köra ner mig själv, nu klättrar jag uppåt, och det är få känslor som slår dessa "segerkänslor" jag känner inombords. Jag är en kackerlacka, inget kan krossa mig!

Nåväl.. Ska ta en promenad ner till byn snart. Ni får ha det så bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: