stephaniesliv

nu växlar vi upp .

Kategori: Allmänt

Ska ner till posten och hämta ut mitt modem till mitt mobila internet. Har liksom suttit på 0.5 mbs sen jag söp bort mitt andra modem i december tror jag att det var. Haha, så jävla fail. Nu slår jag mig dock lite i pannan eftersom det kostar så jävla mycket (för mig som är en fattig student som även är en klar kandidat till programmet lyxfällan). Tänk om man var en storbloggare. Då skulle jag fanimig fått hem det där modemet gratis. Skulle dessutom fått hem en liten minidator samt 3 kontantkortsmodem jag kunde lotta ut till mina läsare. VAD FAN SKA MAN BEHÖVA GÖRA? Ska jag provocera lite mer?! Är det de ni vill läsa? Ja, inte behöver jag förstora mina bröst som Kissie iaf, jag har naturliga bomber. Får väl spruta in grisfett i röven eller något. Men vad gör man inte för lite gratissaker? Lätt värt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: