stephaniesliv

nightmares .

Kategori: Allmänt

Vaknade upp och hade drömt allt från att vara "plastmamma" till att helvetet höll på att ta över världen. Great! Visst är det märkligt hur mycket konstigt vi kan drömma?! Ibland förstår jag verkligen inte var allt kommer ifrån, och att det dessutom känns så verkligt. Tur att det bara var en dröm :) Hoppas att ni vaknat upp utan att känna att ni håller på att dö...

Snart kommer Hannah och jag ska hjälpa henne städa ur sin lägenhet här på campus. Sen ska jag spackla min lägenhet... Har aldrig spacklat i hela mitt liv. Men det verkar inte vara allt för svårt. Som när jag kunde sitta och kolla på Äntligen hemma när jag var liten och fick för mig att bygga massa saker. Det verkade ju inte alls så svårt tänkte jag. Lite plankor och spik...? Det slutade med att min älskade farfar alltid fick stå bredvid och hjälpa till ♥. 

Hursomhelst kommer det vara tomt på mina väggar efter idag, och jag måste försöka beställa lite nya väggord eftersom jag inte kommer att kunna ta med mig mitt fina som jag har nu:


Ja, nu ser ni det baklänges men det står "amor vincit omnia" -Kärleken övervinner allt. 

Skriver sen när jag spacklat klart. Då kommer det även upp en liten rolig video;) Puss! Förresten, tack Gabbie för tipset om chrome! Kör med det nu och det är faktiskt snabbare:)

Kommentarer

  • Hannah Zingmark säger:

    Tack för hjälpen och lekstunden :D

    2010-03-31 | 18:39:59
  • gabbie säger:

    Va bra att du tycker om det :)

    2010-04-01 | 09:52:11
    Bloggadress: http://gabriellakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: