stephaniesliv

meeting & fashion .

Kategori: Allmänt

Imorgon så ska jag involvera mig i MPI. Det känns jättebra. Kommer bli inknuffad i branschen på ett smidigt och roligt sätt. Tar det ett steg längre än att bara sitta i skolbänken, vilket jag behöver om jag verkligen vill gå ut om ett år med karriären i sikte. Och det har varit mitt mål, att känna att starten har gått innan jag lämnar min och min utbildning bakom mig.

Ska försöka välja outfit nu. Jag har dock svårt för att köra med kostym o sånt. Dock är det här inget sånt möte. Men ändå. Jag tycker att sån dresscode är så himla trist. Jag är för extrovert för att kunna gå runt som en konferensvärdinna hela dagarna. Att vara pilot eller kapten är en sak, men när man ändå faktiskt har en rättighet att ha sina egna kläder/sin egna stil om inte "kostym" är ett måste så är jag inte rädd att låta fantasin flöda. Jag har aldrig gått på en arbetsintervju och varit direkt uppklädd, jag har alltid varit mig själv. & jag är så jävla stolt över mig själv att jag faktiskt vågar. Utan min estetik/kläder/attityd så skulle jag aldrig våga ställa mig upp och säga vad jag tycker eller tänker. Utan mig själv är jag ingenting...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: