stephaniesliv

little planet hell .

Kategori: Allmänt

Sitter och stirrar ut genom mitt fönster. Det är en enda stor byggarbetsplats här utanför. Människor i reflexvästar, 3 grävmaskiner och marken ser ut som jag vet inte vad i det här gråa vädret. Är så jävla rastlös men är helt utan fantasi. Vill bara inte vara kvar här, det får mig att må illa. Det får mig att känna mig lurad, naiv och dum. De fick mig att skriva på någonting som förvandlats till ett helvete. Det är så jävla ångest att behöva tänka på att jag inte har ett hem att bo i om lite mer än 2 månader. Jag orkar inte ta tummen ur och leta efter något heller, känns så jävla värdelöst för jag vill inte ens bo i det här området. Liksom, vad ska jag göra? Det är det jag går och ältar över, vad/hur ska jag göra. Måste jag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: