stephaniesliv

I'll be your everything if you make me a star .

Kategori: Allmänt

Önskar att jag kunde anställa någon som kunde göra mitt skolarbete åt mig. Jag betalar väldigt bra. Sisådär 1000 i timmen. Alltså Bath då.

Sen blir det skålskål o andra trevligheter. Orkar inte riktigt vara vaken just nu. Känner att jag borde ha varit nere på systemet också innan allt tar slut. Är så jävla flummig idag. Känner att det är en sån dag då jag kan lägga ner 10 h på mitt utseende men ändå kräkas lite i munnen när jag ser mig själv i spegeln. Fan vad jag är blek. Men om jag skulle sola eller busa så måste jag köpa en ny foundation. Det är inte ett alternativ idag. Smink är dyrt och onödigt eftersom folk påstår att jag är vacker utan skiten. Får väl försöka lyssna på andra mer än vad jag lyssnar på mig själv. Kanske ska passa på att sälja min själ till nån vilsen Göteborgare när jag ändå är i farten. Nejdå, är inte alls bitter idag...


The show must go on..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: