stephaniesliv

Härjar i Stockholm (förorten).

Kategori: Allmänt

Sådär, då har man myst med sina söta vänner under kvällen. Jag vill aldrig förlora er... Jag har känt er halva mitt liv, och vi hittar alltid tillbaka till varandra oavsett tiden som går ♥


Annars har dagen varit mysig. Tog en jättehärlig promenad lite tidigare i det vackra vädret, helt fantastiskt :) Dock var det inte så jättespännande att sätta sig på bussen och åka till Väsby, där jag är nu. Har lektion i Stockholm imorgon, och jag tänkte vara smart så jag slipper kliva upp så tidigt imorgon för att åka in. Dock kommer jag att lägga mig så sent ikväll så det kommer inte göra någon skillnad. Men kortare resväg är ju alltid trevligt.

Borde egentligen plugga just nu, men jag kan knappt hålla mina ögon i fokus. Kan inte hålla nånting i fokus känns det som. Tankarna bara glider iväg... (Det var länge sen någon fick mig att känna såhär, och jag är alldeles flummig i bollen för att jag är så glad)... Jag tror att jag kör i den positiva andan o skriver det där provet vi har imorgon även fast jag knappt ansträngt mig till att plugga. Det får gå som det går helt enkelt!


Har även passat på att gosa med den här lilla sötisen. Man får passa på när man ändå är här, hihi <3


iPhones bildkvalité äger.......... not.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: