stephaniesliv

Flyttar snart!

Kategori: Allmänt

Ja, inte för att det blir så väldigt mycket större, men jag slipper byggarbetsplatsen, matosen och allt annat fail i denna lägenhet! :) Känns toppen. Kommer att flytta några hundra meter bort. Har skrivit på kontraktet och om jag har tur så får jag tillträde redan i mitten av april! :)

Sitter förövrigt och är mer än uttråkad. Skulle egentligen vara på min prakik nu (som började igår), men det har hänt lite saker som resulterat i att jag har påsklov i 1 vecka nu istället. Jag klagar faktiskt inte, men jag är så uttråkad av att bara sitta här på min röv och stirra. Har dock städat och skrubbat ett bra tag idag... Men det är kanske inte direkt det jag vill göra resten av veckan. Men jag får njuta av att inte göra någonting också.

Anledningen till att bloggen gått i ide några dagar är för att mitt internet är äckligt segt. Kan inte göra så mycket och det tar ibland flera minuter att öppna en webbsida:/ Har försökt att byta till firefox, men fick ett tips om att Mac gillar google chrome, så jag ska försöka att installera det istället och se vad som händer. Ni får ha det så bra sålänge... Kommer försöka uppdatera bloggen lite nu när jag har så mycket tid till ingenting:) Puss!



En bild från i höstas...haha. Samma dag jag träffa en viss herre. Och här under ser vi hur jag mådde dagen efter...lol.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: