stephaniesliv

bus!

Kategori: Allmänt

Sådär, då har man tagit en härlig promenad. Jättemysigt! Passade på att tömma kontot och slösa pengar. Jag är fortfarande optimistisk om att bloggen ska börja generera pengar, så jag gör mig av med lite cash i förskott. Man måste ju hålla hoppet uppe så att säga... Även fast man nästan har minus på kontot, hoho. Vadå, sålänge jag har mat hemma...Typ. Jag vet..illa.

Köpte iaf lite te som jag sitter och smuttar på just nu. Otroligt gott. Vitt chaite, mums! Sen köpte jag 3 goda praliner också. En fick åka ner med teet nyss :) Köpte även lite brun utan sol-servetter. Känner mig så äckligt blek och vägrar lägga mig i solariet efter allt man hört. Undrar hur det funkar... Blir man gul? Luktar det piss? Får man brännskador? Haha, man vet ju fan aldrig. Det är ju kemikalier... Tänkte iaf testa, så får vi se om jag börjar använda burka inom snar framtid eller ej. Återkommer med resultat, haha!

På tal om något helt annat... lillkorven åkte hem till mamma igår igen. Lite tomt utan honom, men det var mysigt att få ha honom i ett par dagar. De blev mycke mys o han fick träffa många här som han tycker om, hihi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: