stephaniesliv

"when i'm in love I escape to Barcelona"

Kategori: Allmänt

Igår satt jag och glodde in i väggen och upplevde massa minnen. Som när jag åkte till Barcelona och hade sån sjuk hemlängtan bara för att Du inte fanns nära mig. För att jag saknade dig o va så galet glad att jag träffat dig och visst kan man nog säga att jag va galet nykär. & de gångerna jag låg kvar i din säng medan du jobbade under jullovet. Du brukade komma hem och krama om mig o jag va så glad att du äntligen var tillbaka.
Även fast allt det där känns så nära, känns det även som att det gått en mindre evighet. Men varje dag med dig är i alla fall underbar oavsett om början är långt bort eller slutet är nära, eller tvärtom. De jag försöker säga är att Du är det finaste jag har ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: