stephaniesliv

sliiiten .

Kategori: Allmänt

Dagarna blir bara längre och längre, och jag känner hur jag orkar mindre och mindre. Mina ögon håller på att gå igen i skrivande stund. Tänkte ta en dusch och sen ta en kopp te. FÖRSÖKA slappna av. Gud jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med och orka allting, det är verkligen sjukt mycket att göra precis hela tiden. Just nu borde jag skita i allt men får ändå tvångstankar om att kolla jobbmailen o allt vad det är! Om 1 vecka sitter jag på Piren i Norrtälje hamn och minglar mig smått berusad. Förhoppnings kommer jag att vara nöjd och lycklig då vårt event ägt rum hela dagen. Om 1 vecka... känns helt sjukt! Har suttit och planerat det här i typ 12 veckor och nu äntligen ska det bli av. Jag förstår inte, det känns överväldigande att vi knåpat ihop allt som ska hända den 22a. Det kommer kanske ett eget inlägg om det för nu känner jag bara hur allt blev jobb igen, haha! Jag säger ju det, man går bara runt som en arbetsskadad zombie. Men det är kul också, jag har lärt mig så otroligt mycke :)

Nu blir det som sagt duschen. Är så sliten så jag vet inte vad. Skulle vilja få massage... Finns det en sån hemleveran här i Norrtälje tro? Haha, vore gött men jag får nog låtsas att nån knådar mina axlar. De är ju alltid kul att fantisera om saker, vad vore vi utan fantasi? Herregud vilket flummigt inlägg - duschen var det ja...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: