stephaniesliv

skön unge!

Kategori: Allmänt


Härligt! Tycker inte att det ligger någonting fel i det här? Hon har råd att skämma bort sitt barn och låt henne göra det! Det finns värre fall där föräldrar lever på kredit och köper saker till sig själva som de egentligen inte har råd med och inte sparar ett öre till sina barn  - DET tycker jag är vidrigt! Men varför lägga sin energi på att bli irriterad på något sånt här, om jag har råd är det självklart att jag "skämmer bort" mitt barn när får barn. Alla har sitt val när de väljer var de köper kläder ifrån. En människa med mer pengar har bara fler alternativ eftersom man kan spendera. Usch för era sura miner! Visst jag kan hålla med om att det här kanske inte är något givande att ta upp i TV i detta sammanhang, men jag tycker ändå att det var ett roligt klipp!

Kommentarer

  • Halle säger:

    Skulle inte våga låta mitt barn springa runt med sådana väskor hur rik jag än var. Inte så svårt att stjäla en väska från ett barn.

    2010-06-01 | 23:30:51

Kommentera inlägget här: