stephaniesliv

doh!

Kategori: Allmänt

Det är nu när helgen är slut som jag blir taggad för ny helg, haha. Eller ja, jag vill helt enkelt inte att helgen ska ta slut. Men nu har jag äntligen helgerna fria. Eller ja, kanske inte helt fria -men jag slipper åka till Väsby varje lördag! Så jäääävla skönt... Ni förstår inte hur kluven jag varit över att behöva sätta mig på den där bussen varenda helg alltså.. fyfan. Kommer dröja ett bra tag innan jag åker till Väsby nu. Det är helt sjukt vad jag anpassat mig bra till att ha flyttat hemifrån. Det känns så skönt att ha sitt egna o känna att jag kan göra preciiis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill! Mamma och jag fungerar jättebra tillsammans, men hennes mani för att ha saker på sitt sätt (speciellt städningen, my god) funkar inte riktigt för mig. Gräset var grönare på andra sidan så att säga, det var min stora upptäckt när jag flydde boet.

Ja, om 1-2 år hoppas jag på att ha köpt mitt egna och flytt från märkliga hyresvärdar. Men de återstår att se. Men jag vet att jag redan börjar känna att det är trångt här hemma... Det ska alltid vara någonting, haha. Hoppas ni haft en bra helg!

Fredagens egobild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: