stephaniesliv

brown sugar .

Kategori: Allmänt

Vill bara bli ännu brunare! Mamma och pappa är uppe på landet nu, och jag blir kvar i stan. Jobbjobbjobb. Men belönad blir jag. Bokade in en hårbehandling så jag slipper platta det allt för mycket. Kan vara bra innan jag får min semester! Det är en helt ny behandling som heter Brazilian blowout. Har gjort en Brazilian keratin behandling förut, men den innehåller så mycket konserveringsmedel så jag känner att jag inte vill utsätta min hälsa för det. Det räcker med all jävla passiv rökning som man blir utsatt för när man är ute. Blowout har inga konserveringsmedel vilket är perfekt! Det sägs att resultatet blir desamma, bara det att blowout är lite dyrare eftersom den är ny på marknaden. Jag såg dock att salongen jag brukar gå till (Bästa salongen i Sverige för dig som har afrohår), Blacknuss hair 'n care på Grev Ture gatan, hade ett erbjudande nu i juli. Jag kan verkligen inte motstå reor eller rabatter, haha! Återkommer med resultat o allt i slutet av månaden då (För den som är intresserad...typ ingen)

Nåväl. Ska ta en dusch. Känner mig heeelt borta i huvudet nu när det är så varmt. Och som pricket på iet så mår jag illa... Jaja, man kan väl inte alltid stråla som en solstråle. Ska dock hämta ut ett paket från Nelly och träffa mitt ♥, så snart kanske jag mår lite bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: