stephaniesliv

Nyår 09/10

Kategori: Allmänt

Sen det blev nytt år har bloggen varit lite död... Jag har bara inte haft tid eller lust att sitta och skriva. Men jag ångrar det ändå lite grann, eftersom de sen dess gått 2 underbara veckor. Många mornar har jag vaknat lycklig ♥


Det var det första nyåret på länge jag faktiskt haft roligt. Jag har hela tiden klagat över att jag fått växa upp allt för snabbt. Att jag egentligen fungerar som en 40-åring i vissa situationer. Att jag blivit "tvungen" att ta ansvar för personer som egentligen bör ha ansvar över mig. Att vara förälder till en förälder är svårt och inte alltid lätt att hantera. Det har fått mig att tro att min barndom varit över för länge sen. Men de senaste månaderna, eller enda sen jag flyttade hemifrån egentligen, så känner jag att jag fått en andra chans. En chans att få vara min egentliga ålder och få leva ut det jag på de senare åren gått miste om. Jag är så otroligt glad att det här fått hända just mig. Carpe diem.

Jag på nyårsafton.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: