stephaniesliv

home .

Kategori: Allmänt

Nelson juckar mot sin säng och jag håller på att tuppa av. Är så trött... Det ska bli så himla skönt att bara gå o lägga sig. Var hos Ben några timmar med Kim och Jennifer. Jag visade dem hur underbart det var med Facebook på Pirate English (Kan rekommenderas till er som dör av tristess en tråkig veckodag. Helt underbart..hahaha), fick en tallrik med köttbullar, spaghetti och hemlagad brunsås och drack absinth. Bra kväll. Nu känner jag mig nöjd och belåten samt klar för däckning.

Men helst av allt vill jag inte gå och lägga mig ensam. Helst av allt vill jag vara hos min underbara man ♥

Kommentarer

  • Chris säger:

    Pirate english e underbart! Fast jag va tvungen o ta bort de en gång när jag skulle skapa ett event, fattade ingenting då :P haha



    Usch, absint... Min flaska vägrar ta slut.. usch xD

    2010-01-21 | 23:12:19
    Bloggadress: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: