stephaniesliv

Flygresa till London, någon?

Kategori: Allmänt

Jag funderar fortfarande på hur jävla dum i huvudet man kan vara som beställer en resa på fyllan. O nu känner jag verkligen inte att jag vill åka längre. Jag har tappat suget helt och hållet. Så, om det är någon där ute som vill köpa 2 stycken flygbiljetter till London (ni flyger med SAS) med utresa den 28e jan till den 1 feb, för 2500 kr allt tillsammans, så är det bara att hojta till....

Om du skulle bli lite sugen men känner "njaaa, har jag verkligen råd"?, "Kan jag verkligen ta ledigt från skolan/jobbet"?, "Det var någonting jag skulle göra den helgen, annars hade jag nog gjort det.." Mina instruktioner till er med dåliga ursäkter:

-Dela på en låda vin med en kompis, älskare eller vad som helst och läs allt detta en gång till. Då är det bara att köra...LONDON BABY! Wohoooo. Och jag vet, det finns en risk för att bolaget är stängt just nu. Men jag har en låda ni skulle kunna få dela på för enbart detta syfte. Visst låter det bra?

Kommentarer

  • Henke säger:

    Jag beundrar dock fortfarade din fyllebokning, skänk lite spontana tankar?! haha

    2010-01-15 | 04:10:59

Kommentera inlägget här: