stephaniesliv

fet bas...

Kategori: Allmänt

Vill ha en fet bas i min lilla lya NU! Sitter och lyssnar på musik i mina hörlurar just nu och minns hur underbart det är att få en riktig ljudupplevelse med riktigt bra ljud och bas. Nörd som man är när det kommer till ljud, hihi. O så har man inget märkvärdigt att skryta om ens en gång. För det ljudsystemet sålde jag. Bra där. Idiotiskt rent ut sagt.
Nu blir det sängen. Jag befinner mig faktiskt i Upplands Väsby just nu. Har ett litet ärende jag måste uträtta här i trakterna imorgon. Sen blir det Norrtälje och fest som står på schemat. Med tanke på att notan gick på 630 kr från bolaget idag så skall det skålas mina vänner. CHEERS!
Ska hämta min lilla show-dog nu och bära till min säng. Inte kan han hålla på att sussa i mammas säng heller. Kommer ju sakna korven nu under helgen. Han ska få stanna här i Väsby på en liten minisemester.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: