stephaniesliv

Dagens funderingar

Kategori: Allmänt

Varför blir jag så ängslig när jag får SMS och har tusen saker i händerna och inte har tid att läsa vad det står i meddelandet på direkten...?

Varför är vissa människor så otroligt icke attraherande? Alltså då menar jag verkligen, herregud har du hört talas som en papperspåse? Precis... Använd den för att dra den över huvudet.

Varför mår jag så bra av att spendera pengar för att sen må så dåligt av att inte ha några pengar alls efteråt?

Varför kan man inte bara klappa händerna och få lite solsken istället för den här stinkande snöstormen. ?

Varför diskar jag aldrig INNAN mitt kök ser ut som självaste Mount Everest...?

Kommentarer

  • Zarah säger:

    GRATTIS på födelsedagen.

    Hoppas att du haft en riktigt härligt dag och att kvällen fortsätter likaså!

    Kram

    2010-01-28 | 20:40:43
    Bloggadress: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: