stephaniesliv

Yesterday in sthlm .

Kategori: Allmänt

Hej! Igår spenderades hela dagen i Stockholm. Dagen bestod av studiebesök på Scandic Malmen vid Medis och det nyöppnade sprillans Marriott mellan Fridhemsplan och Thorildsplan. Det va lite typiskt att dagen började med att det var stopp i tunnelbanan... Men sen rullade det på fint. Båda hotellen var fina på sitt sätt. Kan verkligen rekommendera nya Marriott om man vill ha grymma möten! Något jag kommer ha i åtanke när jag kommer ut och ska börja jobba inom mötesindustrin (om det nu blir så att jag väljer att jobba med det..hehe).


Efter studiebesöken gick vi lite på stan. En hel del plågsamt fönstershoppande blev det för min del. Dock blev det lite gott te som jag ska gotta i mig nu de sista vinterdagarna. Sen så såg jag och Nina Avatar. Andra gången för min del, men åh vad värt! Först o främst pirrade hela magen för att jag minns när jag såg den för första gången med världens finaste sällskap, hihi. Men också för att filmen var så jäkla grym i 3 D. Ni som inte sett den än, iväg och se den omedelbums! Och helst i 3 D och ni har möjlighet. När filmen var slut ville jag ge upp livet här på jorden och flytta till Pandora :D

Lite bilder från dagen;
Hahahahahahaha! De finns så mycke sköna människor... Dessa lappar satt uppe lite här o var på söder.


En usel bild på en del av lobbyn på Marriott hotell. Väldigt mysigt och "hemtrevligt" för att vara riktat mot affärsresenärer måste jag säga :) De har tänkt till i varje fall.


Jag i de heta 3 D brillorna. Sexy time...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: