stephaniesliv

ung kvinna söker städskötare med vett och etiketts-lära på heltid!

Kategori: Allmänt

Jag är 21 år och kan inte ens ta tummen ur röven för att hålla rent o snyggt runt omkring mig. Är dessutom kvinna. Det är sånt här som skrämmer män har jag hört. Tur att jag är snygg och aningen sexig (jag bär bikini på sommaren, blink) , det kanske väger upp mina icke husmors-skills... Och ja, jag har snytit mig i alla dedär papperstussarna på golvet. Dessutom är jag ett hopplöst offer (av mansrelaterade vanor) att alltid titta i pappret efter jag har snytit mig. Som sagt, i've got a killer body! (och en jävligt fin personlighet också, enligt mig iaf).

Kommentarer

  • Moa säger:

    SV: välkommen om du droppar förbi lite random igen :)

    2010-02-26 | 09:05:07
    Bloggadress: http://mmab.blogg.sr

Kommentera inlägget här: