stephaniesliv

the path to heaven .

Kategori: Allmänt

Jag har varit en duktig flicka som fixat i alla mina garderober. Just nu väntar jag på att min mat ska bli klar, blev så jäkla hungrig av att städa allt skit som fanns där inne. Jag hittade klubbor, godis, 3 goodie bags, massa roliga visitkort, vattenflaskor, 1000000 platspåsar m.m... Efter ett halvår har man alltså lyckats plocka på sig både det ena och det andra. Blev en rejäl rensning och nu känns det mycket bättre. Borde egentligen råplugga men vad fan, inlämningen är inte för än nästa söndag. Känner att jag faktiskt kan ta det lugnt och sätta fart när motivationen kommer ikapp. Jag brukar inte ha svårt att skriva när jag kommit igång:)

Förresten. Nu när livet kommer att se annorlunda ut i framtiden har jag bestämt mig för att unna mig själv en klädstång... Och när jag säger annorlunda så kan jag ge besked om det imorgon eftersom jag inte vill spilla ut något när allt inte är 100% säkert. Men jag hoppas att allt ordnar sig nu! :)
Den här ska bli min...:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: