stephaniesliv

i'm trying .

Kategori: Allmänt

Förra inlägget va ett fylleinlägg. Men ack så sant ändå. Jag vill verkligen skriva mer här. Skapa lite tid och flika in minnen från min vardag. Jag vill ha kvar minnen från varje dag.

6 arbetsdagar kvar och sen har jag semester. Känns fantastiskt men jag vet att de 10 dagarna som jag är ledig kommer kännas som 10 timmar. Det är sjukt det här med tid egentligen. Hur sakta den kan gå och ibland känns det som att någon stjäl den ifrån en. Carpe diem.

Har lingonvecka och är trött. Sjukt vad mycke energi ett litet blodbad i miniatyr kan göra en. Men det finns ingen anledning att grina över det. Bara att lägga mig i tid så jag slipper känna mig som en zombie. På tal om sova... Sov hos pojkvännen igår och imorse så pep det en jävla väckarklocka från någons lägenhet i nästan en hel fucking halvtimme (om inte mer..?!).  Heeelt sjukt alltså! 

Ska försöka återkomma här snart igen, haha. Blir att man lätt struntar i att skriva även fast man sitter och tänker på att göra det :P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: