stephaniesliv

while I was gone.

Kategori: Allmänt

Hej bloggie!

Har varit i Väby i 27 timmar ungefär. Röjt lite, gosat med älsklingsnelson och jobbat. Slagit många flugor i en o samma smäll med andra ord. Men det är så himla skönt att vara hemma i Norrtan igen! Det börjar klia i fingrarna när man inte har sitt egna som man kan göra vad man vill med. Mamma kan t.ex. inte ha disk i vasken utan att må dåligt... Jag mår dåligt av att diska, så jag låter det bli ett litet berg som svämmar över innan jag tar tag i det. Det värsta av allt är att mamma har en diskmaskin, men hon blir typ lycklig av att handiska... Ja, vad fan ska man säga. Jag saknar servicen man fick en gång i tiden. Det var good times när man slapp diska själv. 

Var hemma hos Linnea en liten stund igår också. Så underbart att träffa mina fina tjejer ♥. Jag saknar er varje dag här borta i norrland. Önskar att vi kunde träffas mer, men det är en otroligt fin känsla att veta att jag har er som vänner, jag älskar er! 

Har tvättid om ett par timmar. Ska försöka ha lite mini-spa här hemma till dess. Ansiktsmask, inpackning i håret osv, så jävla skönt att ha lite egentid. Det behövs alltid om man ska orka vara kring andra.

Söttsöttsött <3


Hann röja lite innan jag gick också. Var där i 2 timmar, haha xD

Vi hörs lite senare. Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer

  • evelina säger:

    fin du är som alltid! jag sitter här klockan 6 på morgonen på hotellservice (5 för dig?) pga den dumma vulkanen! miss u <3

    2010-04-18 | 05:18:24
    Bloggadress: http://heartbreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: