stephaniesliv

Twitter?

Kategori: Allmänt

Jag twittrar för fullt om allt möjligt. Många fler uppdateringar än här i bloggen. Sök på Stephaniesliv och lägg till mig (eller följ mig i smyg). Jag tycker att det är så kul med sociala medier, för man kan uttrycka sig på så många olika sätt beroende på var man är inloggad. På facebook håller man kontakten med folk. På bloggen uttrycker man allt som inte får plats i en status-uppdatering och på twitter skriver jag det som jag tycker är roligt att skriva, men kan ju även följa massvis med roligt folk! Det finns ju verkligen ett nätverk för alla typer :)

Sitter och pillar mig själv i naveln och stjärten just nu. Ska fetsova alldeles strax! Hoppas ni inte blivit allt för lurade idag. Jag känner mig rätt så besviken då jag inte blivit lurad en enda gång:( Men även rätt skönt! Gick ni på något skönt skämt? Hihi.. Näe, nu ska jag borsta gaddarna, sen blir det sleeping beauty. Kramar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: