stephaniesliv

sommar på ingång .

Kategori: Allmänt

Det finns få saker som slår att gå på en riktigt mysig vårpromenad. Med Jason Mraz-I'm yours i hörlurarna, men fågelkvittret hörs igenom. Jag är förälskad i den här årstiden när man kan börja gå i låga skor, börja knalla i gräset som blir grönare och friskare för varje dag som går. Inte för att glömma när alla dofter börjar träda fram. För många innebär det pollen, men för oss andra lyckligt lottade som slipper allergi kan jag vara utomhus hur mycket som helst o bara andas. Njuta. 

Men när jag gick där ute på väg hem igen från min promenad idag så ser jag en bil som åker förbi. Helt plötsligt sticker det ut en röv från rutan och jag stannar till och tappar hakan. Haha... man börjar ju undra alltså, men sköna grabbar som förmodligen redan är rätt packade innan kl.15:00 på långfredagen, härligt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: