stephaniesliv

passion .

Kategori: Allmänt

Här tänkte jag egentligen skriva världens jävla inlägg om att jag är en BB, men det blev för creepy och sånt kan vara skrämmande. Så istället säger jag:

Hej, hoppas ni har en bra dag..! Det är ju fredag o allt. Jag menar, den är väl toppen..ehh

Så jävla lamt, jag orkar inte. 

Vill ni höra något roligt? Jag klämde precis en skitkorv på toaletten och SJÄLVKLART så fastnade det lite så de va bara att ta toaborsten och göra rent. Men gissa vad mina kära vänner? Toaborsthelvetesfittan är i min andra lägenhet några hundra meter bort. Baaaara att knalla bort o hämta den då. Roligt det kommer se ut med en flicka som går med en toaborste i handen... Ja, där fick ni en bra starter för ert fredagsmys också... Jippie.

Kommentarer

  • Henke af väsby säger:

    hahaha jag DÖR. du gjorde nu tillvaron lite bättre..

    2010-04-23 | 20:31:18

Kommentera inlägget här: