stephaniesliv

nudelskål

Kategori: Allmänt

Titta vad jag fick av mamma... :) Första gången jag använder den, har två stycken. Så himla gott med nudlar tycker jag! Men de innehåller inte så mycket näring, tyvärr.. Och även fast jag fick mitt studiemedel igår så äter jag nudlar ^^



Igår kväll fick jag världens sötaste överraskning. Det jag trodde var nån konstig som ville jävlas med mig genom att plinga och knacka på min dörr var min finaste som kom med glass ♥. Humöret är fortfarande på topp, men känner ett stort motstånd för att sätta mig på bussen och åka mot Väsby lite senare. Hoppas ni har en fin lördag. Jag är lite besviken över alla tjocka molntussar som glider över himlen. Jag hade hoppats på att kunna sitta ute o sola lite innan jag åkte, men det ser mörkt ut. Ska äta upp mina nudlar o sen ta o röra på mig. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: