stephaniesliv

fredag!

Kategori: Allmänt

Hoj! Förlåt för en kass uppdatering... Eller förlåt? Haha.. 

Hursomhelst, mycket att göra den här veckan. Av någon anledning har jag haft svårt att sova, vilket leder till att man sitter och flummar ihjäl sig på dagtid. Första dagen med för lite sömn blir alltid grinig, sen blir det en vana. Fan vad man kan ha kul åt ingenting egentligen. Jag säger bara Darth Vader och udda sexfantasier, hahaha! 

Jag har ju min praktik nu. Det är typ som att ha ett jobb utan lön... Egentligen strider det mot mina principer, men gör jag den inte blir jag ju utan csn, vilket jag inte får glömma, faktiskt är min "lön" när jag pluggar. Ska faktiskt börja jobba på söndag. I upplands väsby. Hmmm, vad gör man inte för att sitta och spela gitarr utanför systemet i sommar så att säga *host*. Har varit slapp som en jävla apa och inte jobbat sen jag började plugga... Nu i juni och juli kommer jag verkligen inte att ha ett jävla öre eftersom csn upphör, jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag slackade järnet när jag egentligen skulle sökt sommarjobb så de rök ur arslet av ansträngning. Men det är ju alltid lätt att vara efterklok. Jag har jobb fram till midsommar, sen får jag väl sälja mig själv för att överleva. Alltså sälja min vackra personlighet till mamma eller pappa så de förstår vilken underbar och fattig dotter de har ♥

Nej hörni, det är fredag. Vi hörs en annan dag, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: