stephaniesliv

big girls don't cry, they just complain...

Kategori: Allmänt

Godmorgon.

Sitter på skabbcaféet nr.1. Fyfan. Just nu verkar det vara någon slags pensionärssamling eller något. Det är nog intressant att jag drar ner medelåldern rejält här. Fan vad jag saknar ett Esperesso House i den här staden. Det skulle sitta riktigt fint. Men det skulle väl pensionärsföreningen bränna ner med en gång. 20 kr för en enkel espresso, aldrig i livet skulle de säga... Det är det jag betalar för mitt kaffe idag. Suck..

Kom i lite för bra tid till min praktik idag. Jag antar att det är guds straff eller någon idiotisk karma att dörren var låst så jag inte kunde komma in. & det är anledningen till att jag beställde en kopp te (och i muggen står det Kaffe) för att kunna slå upp min dator och blogga. Jag har musik i öronen just nu, men jag kan med hjälp av allas blickar se att jag förstör deras fikaglädje när jag slår på mina tangenter -Jag mår genast lite bättre. 

Som sagt, praktiken börjar idag. Tror jag. Har de inte hittat på någonting vettigt för oss att göra kommer jag att komma tillbaka hit för att skriva en hel bok om hur man kan göra en människa arg och besviken. Jag känner att jag inte orkar riktigt, är så trött och grinig så det förmodligen inte finns med på världskartan. Ska försöka bli lite gladare nu, som att stirra argt på alla när jag går ut härifrån. Har hela min kopp full av te, men som sagt, den va bara min ursäkt att få slå mig ner. Nu får de njuta av sin pensionärsfika och snacka skit om bittra studenter som förstör tillvaron med sina jävla datorer. Peace ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: