stephaniesliv

be careful what you wish for

Kategori: Allmänt

Det känns som att jag kokar på insidan, men utsidan är iskall. Jag tänker inte låta mig själv falla igen. Jag tänker fortsätta stå upp och ta allt för vad det är -För det finns inget annat. 

Jag vill inte behöva tänka, men ibland snurrar det verkligen på högvarv. Mest för att jag är rädd att förlora det jag lärt känna.  Det jag älskar att känna. Din värme, ditt sätt och din beröring. Jag vill intala mig själv att jag inte behöver någon just nu för att inte bli besviken eller ledsen för någonting. Jag vill egentligen inte känna att jag vill ha/behöver någon såhär som jag gör under dessa omständigheter. Men samtidigt kan jag inte föreställa mig att vara utan dig just nu. Det går bara inte.

Som vanligt vet jag inte var jag vill komma. Det börjar bli för mycket sånt nu. Att jag bara är och inte vet. Det betyder att det finns alldeles för mycket tid att grubbla över vetskapen som inte finns. Jag känner dessutom att jag kan bli så sjukt osäker på mig själv för att jag inte har något svar på något jag funderar sönder på högvarv 24/7. 

Jag vill bara kunna vara mig själv och inte behöva oroa mig för mig själv eller för dig. Men det är klart, det finns inga helt perfekta bekymmer-fria dagar. Men jag vill inte intala mig själv att allt är jättebra, när jag kan må såhär. But all i know is i'm lost without you.






Jag orkar inte vara en sån jävla tönt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: