stephaniesliv

above & beyond .

Kategori: Allmänt

Hej :)

Hoppas att ni mår bra! Själv har jag haft en bra dag på min praktik. När jag kom hem var det fortfarande varmt och skönt, så jag bestämde mig för att sätta mig ute på gården och läsa tidningen. Sen kommer några grannar med en engångsgrill och ska grilla korv. Jag faller självklart för grupptrycket och springer upp till min lägenhet för att hämta ner lite som jag kan grilla själv. Hamburgare o majskolv. Fyfan vad gött. De kom fler o fler som satte sig och nångång vid 19 blev man riktigt taggad, haha! Några åkte och hämtade en vattenpipa också. Dock blev det så kallt så vi stack in till Viktor och började dra massa bloss. Ja mina kära vänner, fan vad man är schleten nu. Har suttit och dragit som en jävla idiot... Kanske ingen toppenidé med tanke på att det är onsdag o allt men man lever bara en gång. Dock känner jag att jag bara vill ligga o vila just nu. Saknar min fina som jag bara vill pussa på just nu också <3 

Ska lägga upp lite bilder efter jag tagit en dusch. Luktar som en inrökt arab. Inget illa menat, men ni vet vad jag menar ;) (eller så gör ni inte det, whatever...haha) PUSS!




Edit: Ligger i sängen o är helt död. Med andra ord sjunger prioriteringen rätt rejält på att hämta sladden till kameran. Fixar det imorgon på lunchrasten lr något. Godnatt... ZzzzzzZzz

Kommentarer

  • Erika Pantzar säger:

    Hejsan! Fin och bra blogg, jag undrar en sak.

    Hur lägger man in en header när man har stilmallen Author? Du har gjort det, men jag kan inte klura ut hur man gör.. har försökt jättelänge.



    Tack på förhand!



    Kram :)

    2010-04-16 | 10:56:07
    Bloggadress: http://dudekissmyass.blogg.se/
  • LIENE säger:

    sv: Ja befrielse:D

    godnatt

    2010-04-17 | 22:28:34
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: