stephaniesliv

remember those walls I built .

Kategori: Allmänt

Ok. för att förklara hur min morgon sett ut då... Lite halvt komiskt faktiskt! Dörren öppnas halv 9 på morgonen. Jag vill ligger och sover så sött och underbart. Tror först att det är någon som skämtar med mig. Kanske glömde jag låsa dörren? Vart helt i chock, och Nelson springer till dörren och skäller. Dörren stängs. Vem fan är det som håller på tänker jag. Går ut och ser nästan alla mina grannar stå i pjamas helt morgontrötta och irriterade. Då har någon jävla idiot kommit på att allas fönster skall putsas idag. Idag när ALLA i skolan är lediga. Man går ju inte in hursomhelst hos folk till att börja med! Sjukt irriterad går jag ut i min kimono och ber dem att INTE komma in och putsa mina fönster, jag kan göra det själv... Har ändå vaknat så jag går ut med Nelson för komma igång med dagen. När jag kommer tillbaka har de gått in och putsat fönstret ändå, även fast jag inte ville att de skulle gå in...GAH! Har tvättid, så jag springer ner som en liten bitterfjolla och slänger in tvätten. Sen hör jag att de knackar på dörren till tvättstugan. Då står min granne där och är lika förbannad (om inte värrre:P) Så vi knallar ner till hyresvärdens kontor och är trötta och arga för att ventilera oss. De förstod och det var byggarbetarteamet som hade missat osv. Visst, man lugnade ner sig lite, men ändå var man bitter ner i tånaglarna. Efter det tog vi en härlig promenad, och nu mår jag faktiskt bra. Va jätteskönt att komma ut i höstvädret. Även fast det bara är 11 grader...burr:/ Nä, ska ner till tvättstugan igen och läsa. Knasig morgon va?! Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: