stephaniesliv

PANIK!

Kategori: Allmänt

Varför ska allting göras i sista sekund. Jag har ett berg med disk från igår som fått sig ett rejält sällskap med disk från idag. Hinner inte diska, har inte ens packat och om mindre än 6 timmar åker jag till Göteborg. Jag vet, skitkul men paaaanik! AH!!!
-Vad har man på sig i Göteborg, är det nån intern dresscode eller vad är grejen?
-Vad har man på sig på en mässa. Hujedamig! (läs: FANFANFAN).
-Varför sitter jag och bloggar när jag egentligen borde packa?
Och en annan sak som jag bara måste klaga över... jag stod precis och lagade ihop en matlåda till imorgon. Ville bara informera om att jag stod på ica lite tidigare ikväll och velade över en färdiglagad pastasallad eller om jag skulle vara ambitiös och göra min egna. Ja, precis... hur smart på en skala var man då. suck!
Men jag har fortfarande världens finaste leende;) Tar med mig datorn till Götlabörg och uppdaterar vidare där nere. Ha're!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: