stephaniesliv

Lite trött kanske...

Kategori: Allmänt

Jahaja. Vad säger man...? Skolan hade kick-off igår och jag var smått full redan vid 18. Sov inte så bra av alla fylledrömmar sen heller. Men kul som fan hade jag allt:) Nu vill jag lägga mig ner och dö i sängen ett tag. Nelson ligger utslagen på rygg, haha. Så himla söt! Och ja, han är tillbaka igen:D
Jag orkar verkligen inte åka tillbaka till Väsby. Känner mig helt jäkla borta och omotiverad att sitta i kommunaltrafiken 2 timmar. Men jag ska jobba imorgon, så jag har inget annat val, om jag inte vill åka imorgon förstås. Dock blir det väldigt stressigt. För att det här inlägget inte ska bli för mycket blahablaha så tänkte jag gå nu. Men lite senare ska jag visa upp vad jag strax ska hämta upp på posten<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: