stephaniesliv

Ett midnattsrus.

Kategori: Allmänt

Sitter på Norrtäljebussen på väg mot Danderyd där mamma och pappa ska hämta upp mig. Musiken från "The Holiday" i öronen. Vackert. Kolsvart, stjärnhimmel och kyla. Nelson är insvept i min jacka, han håller mig varm. Något ger mig fjärilar i magen, lycka och jag hinner precis vända upp huvudet för att skåda ett vackert stjärnfall. Har levt min eftermiddag och kväll på ett glas juice, en sesamkaka och lite popcorn. Ice age 2, Little brittain och Idol. Min baksmälla har minskat men mår fortfarande som ett djur. I förtvivlan mellan Väsby och Norrtälje försöker jag klura ut vad det var som fick mitt att dricka så äckligt mycket. Alla känslor bara svamlar i hjärtat just nu, vilket håll ligger fridfullheten egentligen? Måste ta och lägga mig för att orka med imorgon. Tandläkarbesök och sen möta mitt underbara Stockholm, 2 söta killar och sen min dude♥

Kommentarer

  • steffie säger:

    vem är din dude?

    2009-09-18 | 18:02:03

Kommentera inlägget här: