stephaniesliv

weekend .

Kategori: Allmänt

Det gick ju prima på det där jävla provet må jag säga. Iaf för att inte ha pluggat ett skit innan. Har struttat runt med den här älsklingen hela eftermiddagen. H&M och Ö&B haha. Däremellan blev det en vegetarisk tunnbrödrulle. Helt perfekt. Ska visa det jag köpte sen också. Ska bara traska över till grannen först. Har även en stoooor fet hög med disk här som jag måste ta hand om. + hårstyling. Suck! Förresten, denna outfit är väl inte så dum?
Kläderna kommer från H&M's barnavdelning. Provade allt och de passade bra förutom jackan, skulle behövt den största storleken (170 cm), men den var slut, så jag kanske går på jakt efter den någonstans i Stockholm. Dock skulle jag tippa på att den är slut. De såldes ju slut överallt förra året snabbt som fasen efter att Engla bloggade om dem. Allt detta fick stanna kvar i butiken, men de följde bland annat med ett par urläckra klackar hem till mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: