stephaniesliv

upplands väsby .

Kategori: Allmänt

Va hos frissan idag. Blev kalasnöjd & jag lovar att ta en bild (dock har de inte hänt så mycket) när jag kommer hem till Norrtälje. Jag kunde bara inte åka hem idag. Kunde inte vara ensam, för när jag är ensam kan jag inte sova. Jag spårade ur som en idiot igår hemma hos mig. Vad hände med att ha roligt, dansa och dricka goda drinkar? Nä, mer som att terrorisera mina vänner med min ångest. Gick och la mig så äckligt full vid 03 och vaknade vid nio och kunde inte sova längre. Det var bara att cykla till skolan, hämta min datorladdare, diska, skrubba och svabba golvet:( Kom hem och sov i soffan fram till idol ungefär. Känns så otroligt bra!

Kommentarer

  • evelina säger:

    måste få se hur det blev sen med håret :) hoppas det är bättre idag o vi ses sen! vill se bilderna från festen med, ska du lägga upp dem? ;)

    2009-10-10 | 12:28:46
    Bloggadress: http://heartbreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: