stephaniesliv

rain/clocks .

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Det bara regnar och regnar. Grått och obehagligt, jag finner ingen lycka i sånt här höstväder. Vill bara krypa tillbaks under täcket och mysa ner mig<3 Men jag var tvungen att ta tummen ur och betala mina räkningar... Dessutom så måste jag städa lite här hemma. Ska till Väsby och hämta Nelson lite senare. Saknar verkligen min lilla myskorv! Den perfekta mannen att mysa med en sån här sketen söndag, haha! Igår blev det inge all in som det var planerat. Mådde fortfarande som ett as in på kvällen. Men jag, Joe och Micke knallade bort några hus och hälsade på några reseledare som kommit hem i dagarna. De va ett jävla partygo i dem, så detta kan bli bra i framtiden! haha:) Nej, tillbaks till att vara vuxen och få ordning på saker o ting. Förresten, jag ställde FRAM klockan i natt. Haha, sen fick jag reda på att det var tvärtom... Och jag som trodde att jag sovit bort halva dagen. Från att klockan var 13:15 blev hon plötsligt 11:15. Kan det inte vara så varje dag?
Min lillkille börjar bli riktigt stor (fast inte i storleken då, hihi). Snart fyller han 10 månader, och då funtar jag på att ha kalas<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: